Inte så lat som jag verkar!


2013-07-12 @ 08:58:54

Har bara inte orkat skriva inlägg här.

Tränat styrka en gång denna vecka, crosstrainerpass en gång, varit på gymmet 5.30 en morgon och kört löpband m full lutning i 40 min, varit ute på promenad innan frukost hela veckan.

Idag blir det ett styrkepass i eftermiddag.

Som ni ser så har jag lagt till mer cardio än vad jag tidigare har haft.
Att endast köra styrkepass fungerar inte riktigt för mig.
Jag har gått upp i vikt!
Och nej, inte av muskler. Tränar du på bra med styrka och äter rätt så går du kanske upp 2-4 kg muskler på ett år.
Så nej, det största misstaget folk gör när de börjar träna är att äta mer och då tror de att de två kilona de gått upp på två månader är muskler.

Tur jag vet bättre och nu tar tag mer i kost och lägger om träningen lite.
Jag har aldrig vägt så här mkt tidigare.
Inte kul att erkänna, men så är det tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback