Före och efter


2014-06-19 @ 18:18:24
Jag vägde mig aldrig under min graviditet. 
Jag kände att det enda det skulle resultera i var ångest för min del. 
Min tanke var att väga mig samma dag som jag åkte in till förlossningen. Nu gick ju dock min förlossning så fort att det inte fanns en tanke på något sådant. 

Så, jag vet faktiskt inte hur mkt jag gick upp. Det jag dock vet är att jag var vätskefylld big time! 
Se bara på bilden på mina fötter. 

En vecka efter förlossningen vägde jag 10 kg mer än när jag blev gravid. 
Tappat två av dem redan. 
Vikten kommer inte att vara det viktigaste för mig framöver. Kommer att mäta mig på måndag och sen mest fokusera på måtten. 
Jag kommer väga mig, men som sagt, mest fokus på måtten. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback