Kost


2014-06-11 @ 17:29:09
Det sägs att träning är 20% och kosten 80% av ditt resultat. 
Det är ju lite motigt, då jag är en väldans bekväm person när det kommer till mat. 

Det ska vara så clean mat som möjligt. Egentligen väldigt enkelt, men det handlar om att förändra ett invant mönster. 

Efter förlossningen så har jag inte haft något speciellt sug efter sötsaker. Inte som innan graviditeten. 
Under graviditeten så tyckte jag inte att jag hade ett ökat sug. Fast när jag tänker tillbaks så åt jag något onyttigt nästan varje dag. 
Kan ju vara att jag släppte lite på min spärr just för att jag var gravid. 

Fixade till en god couscoussallad för två dagar sen. 
Snabbt, enkelt, gott och nyttig. 


När sötsuget väl sätter in så är det perfekt att skiva upp en vattenmelon. Perfekt årstid! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback