Prioritering


2014-08-09 @ 12:01:36
Det är ibland lätt att säga att allt handlar om att prioritera. 
Jag håller med fullt ut när det gäller att prioritera bort tv, Facebook, övrigt surfande etc. 

Men sen kommer det till personerna du har i ditt liv... 
Först i mitt liv kommer Stella. Därefter sätter jag nästan alltid min sambo och därefter mig själv. (När jag jobbar så kan nog även jobbet många ggr komma före mig sj) 
Jag tror detta är vanligt förekommande när det kommer till oss kvinnor. 

Vi mår bra av att sätta oss själva lite högre upp på rankingen emellanåt. 
Mår vi bra så är vi bättre mamma, sambo och medarbetare. 

Just nu är min lilla dotter i en mammafas. Det är nästan bara mamma som gäller. 
Självklart bär det då emot att lämna henne för att åka till gymmet. 
Ibland måste bebis få bestämma. Hon är för liten än för att förstå. (10 veckor).
Pappa kan såklart klara av henne lika bra som jag, men det känns ändå i hjärtat. 

Iaf, precis klarat av ett intervallpass på gymmet. 
Kände mig sjukt trött i kroppen så fick hällt i mig lite koffein innan passet. 
Intervall är sjukt bra om du inte har så mkt tid. 20-30 min och du har dragit av ett bra träningspass. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback