Inte så dåligt som det verkar


2013-10-13 @ 11:11:40
Var ju på gymmet både måndag och tisdag. 
Onsdag till torsdag var jag på tjänsteresa i Sthlm. Bodde inte på hotell m gym då vi i Sthlm har ett avtalshotell som vi måste använda oss av. 
Det fick bli en promenad i det underbara höstvädret. 


I torsdags var jag inte hemma innan 22, så ingen träning. 
I fredags började jag med min höstutmaning, spinning en gång i veckan. 
Var nervös när jag gick iväg till gymmet, men det gick väldigt bra. 
Riktigt trött efteråt! :) 
Ser fram emot nästa gång. 

Igår blev det ingen träning av olika anledningar. 

Startade denna dag med en promenad och snart tänkte jag bege mig till gymmet för ett pass m styrketräning. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback