Äntligen!


2014-07-20 @ 21:36:03
Tappade motivationen för att skriva en stund. Kändes som att det inte fanns så mkt att skriva om. 
I måndags så klarade jag 10 vändor upp och ner för backen, det som var mitt mål innan den 1/8. 
Sen kändes det bara tråkigt med lugn träning. 

Så, idag åkte jag till gymmet. 7 veckor sedan min lilla bebis föddes. 
Det kändes toppen! Har verkligen sett fram emot det. 
Planen var att sätta igång den 1/8, men kroppen känns bra och återhämtningen har gått över förväntan. 

Blev ett pass med rygg och triceps. Kommer att kännas imorgon. 
Först uppvärmning i tio minuter och efter styrkepasset blev det 20 min på löpbandet med gång och max lutning. 

Träningshög!! 







Protein efter träning. 

Energi innan träning. 
Kvarg, jordgubbar och havregryn. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback