Bryt ihop och kom igen.


2013-10-08 @ 22:17:22
Har varit så trött den sista tiden. Det är hur mkt som helst att göra på jobbet och huvudet känns helt slutkörd. 

Idag satte jag mig i soffan och grät av utmattning och åt glass. 
Fanns inte i tankarna att gå iväg till gymmet. 

Efter några timmar av självömkan så tog jag tag i mig själv. 
Bryt ihop och kom igen. Hjälper inte att tycka synd om sig själv. 
Träning är bra för kropp och själ. 

Gick till gymmet och drog av ett pass ned bröst och triceps. 20 min crosstrainer efter det. 
Känns mkt bättre nu. 

Nu väntar Sthlm i två dagar. Får se vad jag hittar på för träning. Hotellet har inte gym. 

Vy från bänkpressen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback