Starkare jag.


2013-04-29 @ 18:18:35
Hej ni,
 
Ser att jag fortfarande har besökare här varje dag. Då kanske det är dags att börja skriva igen.
Imorgon har jag mitt första PT-pass för i år. Tänka fokusera på träning fullt ut i två månader och hoppas på ett bra resultat.
Har tidigare satsat enbart på cardio, men nu är fokus fullt inställt på styrketräning.
Känns inspirerande!

Tänkte föra lite träningsdagbok här så att jag kan ha koll på mig själv och så får jag lite press då jag vet att några har koll.

Störst utmaning blir de dagar då jag reser hemifrån vid 05.30 och sen inte rullar in i Göteborg innan 21.30.
Full fart med start imorgon.
-5 kilo fett till midsommar hade varit nice.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback